سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مال خود را در راه حقوق [دوستان] ببخش و ازآن، به دوستت برسان که بخشش به آزاده، سزاوارتر است . [امام علی علیه السلام]
3  راه گلستان ...  4

بسم الله (دوشنبه 87/8/20 :: ساعت 10:0 عصر )

نعوذ بالله من الشیطان الرجیم
بسم الله الرحمن الرحیم

... إبراهیم* إذ جاء ربّه بقلب سلیم* صافات/83و84
پروردگارمن! ای کاش میشد من هم مثل ابراهیم با قلب سلیم به  سوی تو بیام ... ای کاش میشد مثل ابراهیم اون کسی که خیلی دوسش دارم برات قربانی کنم ... ای کاش میشد که تمام بتها رو بشکنم و کعبه ی دلم رو از هر گونه شرک پاک کنم ... ای کاش میشد وقتی خورشید و ماه و ستاره ها رو نگاه می کنم به عظمت تو پی ببرم و از خودت هدایت بگیریم ... ای کاش میشد وقتی توی آتیش گناهام دارم می سوزم از خودت بخوام تا منو از آتیش نجات بدی و روحم رو گلستان کنی ...

عشق من!  فقط یک نگاه ...

خدایا! تمام ای کاش هام رو به امید تبدیل کن ... امیدی که که اگه اونو داشته باشم مومن واقعی بشم ...

امین

پایان ________________________________________________________________________________________________________________________

 



  • کلمات کلیدی :
  • ¤ نویسنده: کسی که یک جمله تمام آرزوشه ! *** فناء فی الله ***


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    »» منوها
    [ RSS ]
    [ Atom ]
    [خانه]
    [درباره من]
    [ارتباط با من]
    [پارسی بلاگ]
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 1
    مجموع بازدیدها: 75769
     

    »» درباره خودم
     

    »» لوگوی خودم
     

    »» اشتراک در وبلاک
     
     

    » التماس دعا «